×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

En

شنبه 28 مهر 1403

آمادگی شهرداری سنندج برای همکاری در اجرای طرح‌های گردشگری صلوات‌

شهردار سنندج از آمادگی شهرداری سنندج برای همکاری کامل در اجرای طرح‌های گردشگری صلوات‌آباد خبر داد.

آمادگی شهرداری سنندج برای همکاری در اجرای طرح‌های گردشگری صلوات‌

  • 1402/02/17 - 02:08
  • - تعداد بازدید: 656
  • - تعداد بازدیدکننده: 652
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zjm
شهردار سنندج:

آمادگی شهرداری سنندج برای همکاری در اجرای طرح‌های گردشگری صلوات‌آباد

شهردار سنندج از آمادگی شهرداری سنندج برای همکاری کامل در اجرای طرح‌های گردشگری صلوات‌آباد خبر داد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، سیدانور رشیدی شنبه‌شب در جلسه بررسی طرح‌های گردشگری گردنه صلوات آباد که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهر سنندج در ضلع غربی به واسطه داشتن کوه آبیدر ظرفیت گردشگری خوبی دارد و گردشگران زیادی را جذب می‌کند.

شهردار سنندج با بیان اینکه در ضلع شرقی سنندج هم به دلیل زیبایی خاص منطقه صلوات‌آباد ظرفیت‌های خوبی برای گردشگری وجود دارد، گفت: انتخاب صلوات‌آباد در راستای اجرای این طرح سرمایه‌گذاری کار بسیار ارزشمند است و جای تقدیر دارد.

رشیدی آمادگی شهرداری سنندج برای همکاری کامل در اجرای این طرح را اعلام کرد و تصریح کرد: با اعلام نیاز اداره‌کل منابع طبیعی استان برای تامین نیرو و ماشین‌آلات در راستای چاله‌کنی ورود خواهد کرد.

شهردار سنندج اضافه کرد: توجه ویژه به ورودی شهر از مسائل بسیار مهمی است که در تقویت صنعت گردشگری می‌تواند بسیار مثمرثمر باشد.

رشیدی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و توپوگرافی مرکز استان، ظرفیت اجرای کارهای شاخص در حوزه گردشگری به ویژه در منطقه صلوات آباد وجود دارد و با توجه به عمق دره‌ها در مسیر صلوات‌آباد می‌توانیم جاذبه‌هایی مانند تله‌کابین و غیره را هم مد نظر قرار داد.

شهردار سنندج عنوان کرد: شهرداری در حوزه مسائل کاری و سرمایه‌گذاری آمادگی لازم برای کمک در اجرای این طرح دارد و مشارکت در اجرای این پروژه را وظیفه خود می‌دانیم.

وی ابراز امیدواری کرد، با تلاش و همدلی همه بخش‌ها شاهد پروژه گردشگری صلوات‌آباد به عنوان یک برند و یادگار دولت مردمی و خدمت‌گذار سیزدهم باشد به نتیجه برسد.

حسن عسکری فرماندار سنندج هم گفت: همراهی مردم منطقه از مهم‌ترین مسائل در اجرای طرح جامع گردشگری منطقه صلوات آباد است.

وی اظهار کرد: در همین راستا باید جلساتی با حضور مشاورین پروژه در جمع مردم برگزار شود و نقاط مثبت طرح کاملا تشریح شود.

فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان هم اظهار کرد:  در بخش راهداری هر آنچه در توان داشته باشیم کمک خواهیم کرد.

وی افزود: گردنه صلوات آباد در حال حاضر بار ترافیک زیادی دارد و نباید با دادن دسترسی‌های زیاد ترافیک در این محدوده را افزایش دهیم.

  • گروه خبری : خدمات شهری
  • کد خبر : 190
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب